Vrácení zboží a reklamace
VRACENÍ PRODUKTŮ A ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Pokud se rozhodnete, že chcete vrátit zakoupený produkt bez jakéhokoli konkrétního důvodu, máte možnost tak učinit do 14 dnů po jeho přijetí. Sledujte, prosím, tyto kroky:
-
Upozornění na vrácení: Prosíme, dejte nám vědět o vašem záměru vrátit produkt. Můžete nás kontaktovat e-mailem, telefonicky (kontakty najdete v sekci "KONTAKTY" nebo odpovězte na potvrzovací email objednávky) nebo vyplněním formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je k dispozici ZDE.
-
Balení produktu: Pečlivě zabalte produkt a formulář pro odstoupení od smlouvy, aby byl produkt chráněn při dopravě. Pokud je to možné, použijte originální balení.
-
Zaslání produktu: Produkt zašlete zpět na adresu naší provozovny: Jugoslávská 771/15, 613 00 Brno. Přiložte prosím FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Doporučujeme zvolit způsob doručení, který umožňuje sledování zásilky.
-
Čekání na vrácení peněz: Jakmile produkt obdržíme, vrátíme vám peníze způsobem, který je uvedený na formuláři pro odstoupení od smlouvy. Vrácení peněz obvykle proběhne do 14 dnů od přijetí vráceného produktu.
Upozorňujeme, že náklady na vrácení produktu hradí zákazník. Pokud máte jakékoliv otázky týkající se procesu vrácení, jsme zde, abychom vám pomohli.
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZDE
REKLAMACE
-
Kontaktování nás: V případě, že máte nějaký problém s produktem a chcete uplatnit reklamaci, prosím, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Najdete nás v sekci "KONTAKTY" nebo odpovězte na potvrzovací email objednávky. Popište nám situaci, přiložte fotografie a informujte nás o svém záměru uplatnit reklamaci.
-
Většinou se snažíme najít řešení po emailu bez zbytečného zdržování. Proto potřebujeme všechny relevantní informace. Není nutné posílat produkt zpět hned. (například v případě poškození jednoho produktu z celé sady bychom vám mohli poslat náhradu bez nutnosti vracení celé sady).
-
Vyplnění reklamačního formuláře: Poskytujeme online formulář pro reklamace. Vyplňte ho prosím podle pokynů pouze pokud to společně domluvíme po emailu, abychom zabránili nepotřebným krokům.
-
Zaslání produktu: Pokud jsme prošli kroky 1, 2 a 3, pak produkt pečlivě zabalte a společně s vyplněným reklamačním formulářem odešlete zpět na naši adresu: Jugoslávská 771/15, 613 00 Brno.
V případě jakýchkoliv otázek během procesu reklamace, neváhejte nás kontaktovat. Cílem našeho obchodu je vaše spokojenost s našimi produkty a službami a bereme komunikaci jako základní kámen našeho vztahu s vámi.